+36 70 770 0331 info@dentys.hu
Dentys
+36 70 770 0331 info@dentys.hu
hu
  • EN
  • DE
  • Rólunk
  • Szolgáltatások
  • Galéria
  • Árak
  • Blog
  • Kapcsolat
  • Rólunk
  • Szolgáltatások
  • Galéria
  • Árak
  • Blog
  • Kapcsolat

Várjuk jelentkezését!

Amennyiben bármilyen kérdés felmerül Önben, kérem, vegye fel velünk a kapcsolatot!

DENTYS Fogászat
9012 Győr,
Hármashatár út 14. Fszt. 3.

Nyitvatartás
Hétfő, Szerda, Péntek: 9.00 – 17.00
Kedd, Csütörtök: 11.00 – 19.00
Szombat: 8.00 – 13.00
Vasárnap: zárva

+36 70 770 0331
info@dentys.hu

    Impresszum

    Cégnév: Dentys & Esthetic Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
    Cím: 9012 Győr, Hármashatár út 14, fsz.3
    Telefon: +36 70 770 0331
    E-mail: info@dentys.hu
    Web: dentys.hu
    A céget bejegyző hatóság: Győri Törvényszék
    Cégjegyzékszám: 08-09-028105
    Adószám: 25563975-2-08
    Hatósági engedély: GY-02/NEO/05250-2/2017
    Tárhelyszolgáltató: DiMa Kft., 4032 Debrecen, Békessy Béla u. 9. C épület 3/10

    ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT

    ADATVÉDELMI SZABÁLYZAT

    A DENTYS & ESTHETIC Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 9012 Győr, Hármashatár út 14, fsz.3.; a továbbiakban Társaság) „AZ EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS (EU) 2016/679 RENDELETE (2016. április 27.)” alapján (a továbbiakban RENDELET) a Társaság legfőbb szerve által meghozott 2/2018. (05.24.) szám alatti határozattal elfogadta, és 2018. május 25. napján hatályba lépteti az alábbi adatkezelési tájékoztatót, amely a Társaság legfőbb szerve által 1/2018. (05.24.) szám alatti határozattal elfogadott adatkezelési szabályzaton alapul.

    I. FOGALOMMEGHATÁROZÁSOK:

    „személyes adat”: azonosított vagy azonosítható természetes személyre („érintett”) vonatkozó bármely információ; azonosítható az a természetes személy, aki közvetlen vagy közvetett módon, különösen valamely azonosító, például név, szám, helymeghatározó adat, online azonosító vagy a természetes személy testi, fiziológiai, genetikai, szellemi, gazdasági, kulturális vagy szociális azonosságára vonatkozó egy vagy több tényező alapján azonosítható;

    „adatkezelés”: a személyes adatokon vagy adatállományokon automatizált vagy nem automatizált módon végzett bármely művelet vagy műveletek összessége, így a gyűjtés, rögzítés, rendszerezés, tagolás, tárolás, átalakítás vagy megváltoztatás, lekérdezés, betekintés, felhasználás, közlés továbbítás, terjesztés vagy egyéb módon történő hozzáférhetővé tétel útján, összehangolás vagy összekapcsolás, korlátozás, törlés, illetve megsemmisítés;

    „az adatkezelés korlátozása”: a tárolt személyes adatok megjelölése jövőbeli kezelésük korlátozása céljából;

    „profilalkotás”: személyes adatok automatizált kezelésének bármely olyan formája, amelynek során a személyes adatokat valamely természetes személyhez fűződő bizonyos személyes jellemzők értékelésére, különösen a munkahelyi teljesítményhez, gazdasági helyzethez, egészségi állapothoz, személyes preferenciákhoz, érdeklődéshez, megbízhatósághoz, viselkedéshez, tartózkodási helyhez vagy mozgáshoz kapcsolódó jellemzők elemzésére vagy előrejelzésére használják;

    „álnevesítés”: a személyes adatok olyan módon történő kezelése, amelynek következtében további információk felhasználása nélkül többé már nem állapítható meg, hogy a személyes adat mely konkrét természetes személyre vonatkozik, feltéve hogy az ilyen további információt külön tárolják, és technikai és szervezési intézkedések megtételével biztosított, hogy azonosított vagy azonosítható természetes személyekhez ezt a személyes adatot nem lehet kapcsolni;

    „nyilvántartási rendszer”: a személyes adatok bármely módon – centralizált, decentralizált vagy funkcionális vagy földrajzi szempontok szerint – tagolt állománya, amely meghatározott ismérvek alapján hozzáférhető;

    „adatkezelő”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely a személyes adatok kezelésének céljait és eszközeit önállóan vagy másokkal együtt meghatározza; ha az adatkezelés céljait és eszközeit az uniós vagy a tagállami jog határozza meg, az adatkezelőt vagy az adatkezelő kijelölésére vonatkozó különös szempontokat az uniós vagy a tagállami jog is meghatározhatja;

    „adatfeldolgozó”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely az adatkezelő nevében személyes adatokat kezel;

    „címzett”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, akivel vagy amellyel a személyes adatot közlik, függetlenül attól, hogy harmadik fél-e. Azon közhatalmi szervek, amelyek egy egyedi vizsgálat keretében az uniós vagy a tagállami joggal összhangban férhetnek hozzá személyes adatokhoz, nem minősülnek címzettnek; az említett adatok e közhatalmi szervek általi kezelése meg kell, hogy feleljen az adatkezelés céljainak megfelelően az alkalmazandó adatvédelmi szabályoknak;

    „harmadik fél”: az a természetes vagy jogi személy, közhatalmi szerv, ügynökség vagy bármely egyéb szerv, amely nem azonos az érintettel, az adatkezelővel, az adatfeldolgozóval vagy azokkal a személyekkel, akik az adatkezelő vagy adatfeldolgozó közvetlen irányítása alatt a személyes adatok kezelésére felhatalmazást kaptak;

    „az érintett hozzájárulása”: az érintett akaratának önkéntes, konkrét és megfelelő tájékoztatáson alapuló és egyértelmű kinyilvánítása, amellyel az érintett nyilatkozat vagy a megerősítést félreérthetetlenül kifejező cselekedet útján jelzi, hogy beleegyezését adja az őt érintő személyes adatok kezeléséhez;

    „adatvédelmi incidens”: a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi;

    „genetikai adat”: egy természetes személy örökölt vagy szerzett genetikai jellemzőire vonatkozó minden olyan személyes adat, amely az adott személy fiziológiájára vagy egészségi állapotára vonatkozó egyedi információt hordoz, és amely elsősorban az említett természetes személyből vett biológiai minta elemzéséből ered;

    „biometrikus adat”: egy természetes személy testi, fiziológiai vagy viselkedési jellemzőire vonatkozó minden olyan sajátos technikai eljárásokkal nyert személyes adat, amely lehetővé teszi vagy megerősíti a természetes személy egyedi azonosítását, ilyen például az arckép vagy a daktiloszkópiai adat;

    „egészségügyi adat”: egy természetes személy testi vagy pszichikai egészségi állapotára vonatkozó személyes adat, ideértve a természetes személy számára nyújtott egészségügyi szolgáltatásokra vonatkozó olyan adatot is, amely információt hordoz a természetes személy egészségi állapotáról;

    ,,tevékenységi központ”:

    • az egynél több tagállamban tevékenységi hellyel rendelkező adatkezelő esetében az Unión belüli központi ügyvitelének helye, ha azonban a személyes adatok kezelésének céljaira és eszközeire vonatkozó döntéseket az adatkezelő egy Unión belüli másik tevékenységi helyén hozzák, és az utóbbi tevékenységi hely rendelkezik hatáskörrel az említett döntések végrehajtatására, az említett döntéseket meghozó tevékenységi helyet kell tevékenységi központnak tekinteni;
    • az egynél több tagállamban tevékenységi hellyel rendelkező adatfeldolgozó esetében az Unión belüli központi ügyvitelének helye, vagy ha az adatfeldolgozó az Unióban nem rendelkezik központi ügyviteli hellyel, akkor az adatfeldolgozónak az az Unión belüli tevékenységi helye, ahol az adatfeldolgozó tevékenységi helyén folytatott tevékenységekkel összefüggésben végzett fő adatkezelési tevékenységek zajlanak, amennyiben az adatfeldolgozóra e rendelet szerint meghatározott kötelezettségek vonatkoznak;

    „képviselő”: az az Unióban tevékenységi hellyel, illetve lakóhellyel rendelkező és az adatkezelő vagy adatfeldolgozó által a 27. cikk alapján írásban megjelölt természetes vagy jogi személy, aki, illetve amely az adatkezelőt vagy adatfeldolgozót képviseli az adatkezelőre vagy adatfeldolgozóra az e rendelet értelmében háruló kötelezettségek vonatkozásában;

    „vállalkozás”: gazdasági tevékenységet folytató természetes vagy jogi személy, függetlenül a jogi formájától, ideértve a rendszeres gazdasági tevékenységet folytató személyegyesítő társaságokat és egyesületeket is;

    „vállalkozáscsoport”: az ellenőrző vállalkozás és az általa ellenőrzött vállalkozások;

    „kötelező erejű vállalati szabályok”: a személyes adatok védelmére vonatkozó szabályzat, amelyet az Unió valamely tagállamának területén tevékenységi hellyel rendelkező adatkezelő vagy adatfeldolgozó egy vagy több harmadik országban a személyes adatoknak az ugyanazon vállalkozáscsoporton vagy közös gazdasági tevékenységet folytató vállalkozások ugyanazon csoportján belüli adatkezelő vagy adatfeldolgozó részéről történő továbbítása vagy ilyen továbbítások sorozata tekintetében követ.

    „felügyeleti hatóság”: egy tagállam által az 51. cikknek megfelelően létrehozott független közhatalmi szerv;

    „érintett felügyeleti hatóság”: az a felügyeleti hatóság, amelyet a személyes adatok kezelése a következő okok valamelyike alapján érint:

    • az adatkezelő vagy az adatfeldolgozó az említett felügyeleti hatóság tagállamának területén rendelkezik tevékenységi hellyel;
    • az adatkezelés jelentős mértékben érinti vagy valószínűsíthetően jelentős mértékben érinti a felügyeleti hatóság tagállamában lakóhellyel rendelkező érintetteket; vagy
    • panaszt nyújtottak be az említett felügyeleti hatósághoz;

    „személyes adatok határokon átnyúló adatkezelése”:

    • személyes adatoknak az Unióban megvalósuló olyan kezelése, amelyre az egynél több tagállamban tevékenységi hellyel rendelkező adatkezelő vagy adatfeldolgozó több tagállamban található tevékenységi helyein folytatott tevékenységekkel összefüggésben kerül sor; vagy
    • személyes adatoknak az Unióban megvalósuló olyan kezelése, amelyre az adatkezelő vagy az adatfeldolgozó egyetlen tevékenységi helyén folytatott tevékenységekkel összefüggésben kerül sor úgy, hogy egynél több tagállamban jelentős mértékben érint vagy valószínűsíthetően jelentős mértékben érint érintetteket;

    „releváns és megalapozott kifogás”: a döntéstervezettel szemben benyújtott, azzal kapcsolatos kifogás, hogy ezt a rendeletet megsértették-e, illetve hogy az adatkezelőre vagy az adatfeldolgozóra vonatkozó tervezett intézkedés összhangban van-e a rendelettel; a kifogásban egyértelműen be kell mutatni a döntéstervezet által az érintettek alapvető jogaira és szabadságaira, valamint adott esetben a személyes adatok Unión belüli szabad áramlására jelentett kockázatok jelentőségét;

    „az információs társadalommal összefüggő szolgáltatás”: az (EU) 2015/1535 európai parlamenti és tanácsi irányelv (19) 1. cikke (1) bekezdésének b) pontja értelmében vett szolgáltatás;

    „nemzetközi szervezet”: a nemzetközi közjog hatálya alá tartozó szervezet vagy annak alárendelt szervei, vagy olyan egyéb szerv, amelyet két vagy több ország közötti megállapodás hozott létre vagy amely ilyen megállapodás alapján jött létre.

     

    II. ADATKEZELŐ:

    • Cég név: DENTYS & ESTHETIC Korlátolt Felelősségű Társaság
    • Adószám: 25563975-2-08
    • Cégjegyzékszám: 08-09-028105
    • Székhelye: 9012 Győr, Hármashatár út 14, fsz.3
    • Központi telefonszám: +36-70-770-0331
    • E-mail: info@dentys.hu
    • Honlap: dentys.hu

     

    FOGORVOSI ÉS FOGÁSZATI PÁCIENS NYILVÁNTARTÓ RENDSZER:

    • Cég Név: Flexi Medical Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
    • Adószám: 24131140-2-41
    • Cégjegyzékszám: 01-09-991891
    • Székhelye: 1027 Budapest, Tölgyfa utca 28
    • Központi telefonszám: 06-1-792-1234
    • Email: info@flexi-dent.hu
    • Honlap: flexi-dent.hu

     

    FOGTECHNIKAI LABOR:

    • Cégnév: Color-Dent Kft.
    • Székhelye: 9081 Győrújbarát, Akác körút 49.
    • Adószám: 22797902-2-08
    • Cégjegyzékszám: 08-09-020367

     

    FOGTECHNIKAI LABOR:

    • Cégnév: Vitál-Lux-Dentál Bt.
    • Székhelye: 1196 Budapest, Zrínyi u. 71
    • Adószám: 21850776243
    • Cégjegyzékszám: 01-06-760866

    TÁRHELYSZOLGÁLAT:

    • Cégnév: DiMa Kft.
    • Székhelye: 4032 Debrecen, Békessy Béla u. 9. C. épület 3. emelet 10. ajtó
    • Adószám: 14079665-2-09
    • Cégjegyzékszám: 09-09-014017
    • Központi telefonszám: +36-52-322-121
    • Honlap: info@dima.hu

     

    Jelen adatkezelési tájékoztató közzétételre kerül a Társaságunk honlapján, dentys.hu weboldalon, továbbá a Társaságunk 9012 Győr, Hármashatár út 14, fsz.3 szám alatt található rendelőjében.

    A RENDELET a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelmére és a személyes adatok szabad áramlására vonatkozó szabályokat állapít meg, a rendelet a természetes személyek alapvető jogait és szabadságait és különösen a személyes adatok védelméhez való jogukat védi.

    A rendeletet kell alkalmazni a személyes adatok részben vagy egészben automatizált módon történő kezelésére, valamint azoknak a személyes adatoknak a nem automatizált módon történő kezelésére, amelyek valamely nyilvántartási rendszer részét képezik, vagy amelyeket egy nyilvántartási rendszer részévé kívánnak tenni.

    A rendeletet kell alkalmazni a személyes adatoknak az Unióban tevékenységi hellyel rendelkező adatkezelők vagy adatfeldolgozók tevékenységeivel összefüggésben végzett kezelésére, függetlenül attól, hogy az adatkezelés az Unió területén történik vagy nem.

    A rendeletet kell alkalmazni az Unióban tartózkodó érintettek személyes adatainak az Unióban tevékenységi hellyel nem rendelkező adatkezelő vagy adatfeldolgozó által végzett kezelésére, ha az adatkezelési tevékenységek:

    • áruknak vagy szolgáltatásoknak az Unióban tartózkodó érintettek számára történő nyújtásához kapcsolódnak, függetlenül attól, hogy az érintettnek fizetnie kell-e azokért; vagy
    • az érintettek viselkedésének megfigyeléséhez kapcsolódnak, feltéve, hogy az Unió területén belül tanúsított viselkedésükről van szó.

    A rendeletet kell alkalmazni a személyes adatoknak a nem az Unióban, hanem olyan helyen tevékenységi hellyel rendelkező adatkezelő által végzett kezelésére, ahol a nemzetközi közjog értelmében valamely tagállam joga alkalmazandó. A Társaság kijelenti, hogy harmadik országba jelen rendelet hatálya alá tartozó adatokat nem továbbít.

     

    III. ALAPELVEK:

    A személyes adatok:

    • kezelését jogszerűen és tisztességesen, valamint az érintett számára átlátható módon kell végezni („jogszerűség, tisztességes eljárás és átláthatóság”)
    • gyűjtése csak meghatározott, egyértelmű és jogszerű célból történjen, és azokat ne kezeljék ezekkel a célokkal össze nem egyeztethető módon; nem minősül az eredeti céllal össze nem egyeztethetőnek a közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy
    • statisztikai célból történő további adatkezelés („célhoz kötöttség”); az adatkezelés céljai szempontjából megfelelőek és relevánsak kell, hogy legyenek, és a szükségesre kell korlátozódniuk („adattakarékosság”);
    • pontosnak és szükség esetén naprakésznek kell lenniük; minden észszerű intézkedést meg kell tenni annak érdekében, hogy az adatkezelés céljai szempontjából pontatlan személyes adatokat haladéktalanul töröljék vagy helyesbítsék („pontosság”);
    • tárolásának olyan formában kell történnie, amely az érintettek azonosítását csak a személyes adatok kezelése céljainak eléréséhez szükséges ideig teszi lehetővé; a személyes adatok ennél hosszabb ideig történő tárolására csak akkor kerülhet sor, amennyiben a személyes adatok kezelésére a 89. cikk (1) bekezdésének megfelelően közérdekű archiválás céljából, tudományos és történelmi kutatási célból vagy statisztikai célból kerül majd sor, az e rendeletben az érintettek jogainak és szabadságainak védelme érdekében előírt megfelelő technikai és szervezési intézkedések végrehajtására is figyelemmel („korlátozott tárolhatóság”);
    • kezelését oly módon kell végezni, hogy megfelelő technikai vagy szervezési intézkedések alkalmazásával biztosítva legyen a személyes adatok megfelelő biztonsága, az adatok jogosulatlan vagy jogellenes kezelésével, véletlen elvesztésével, megsemmisítésével vagy károsodásával szembeni védelmet is ideértve („integritás és bizalmas jelleg”).
    • Az adatkezelő felelős a fentieknek való megfelelésért, továbbá képesnek kell lennie e megfelelés igazolására („elszámoltathatóság”).

    Az adatkezelő megfelelő intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy az érintett részére a személyes adatok kezelésére vonatkozó, a rendelet szerinti minden egyes tájékoztatást tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és közérthetően megfogalmazva nyújtsa, különösen a gyermekeknek címzett bármely információ esetében. Az információkat írásban vagy más módon – ideértve adott esetben az elektronikus utat is – kell megadni. Az érintett kérésére szóbeli tájékoztatás is adható, feltéve, hogy más módon igazolták az érintett személyazonosságát.

    • tájékoztatás az adatkezelés megkezdésekor: az adatkezelő és képviselője neve és elérhetőségei, ha van, az adatvédelmi tisztviselő elérhetőségei, az adatkezelés célja és jogalapja, az adatszolgáltatás elmaradásának jogkövetkezményei, érdekmérlegelésen alapuló jogalap esetén a jogos érdek megnevezése, adatfelvételnél a személyes adatok kategóriái és azok forrása, az automatizált döntéshozatallal, profilalkotással kapcsolatos információk, adattovábbítás esetén címzettek, címzettek kategóriái, harmadik országba történő adattovábbítással kapcsolatos információk, garanciák, a tárolás időtartama, szempontjai, az érintett jogai, hatósághoz fordulás joga,
    • az érintett hozzáférési joga: jogosult arra, hogy a személyes adatokhoz és a következő információkhoz hozzáférést kapjon: személyes adatok másolata, adatkezelés célja, adatok kategóriái, automatizált döntéshozatallal, profilalkotással kapcsolatos adatok, adatátvételnél a forrásra vonatkozó információk, címzettek, akik részére az adatokat közölték, vagy közölni fogják, harmadik országba történő adattovábbítással kapcsolatos információk, garanciák, tárolás időtartama, annak szempontjai, érintett jogai, hatósághoz fordulás joga
    • helyesbítéshez való jog: az érintett jogosult pontatlan adatainak indokolatlan késedelem nélküli helyesbítésére, kiegészítésére, amely joga ingyenesen gyakorolható
    • törléshez való jog (az elfeledtetéséhez való jog): az érintett jogosult, az adatkezelő pedig köteles a törlésre amennyiben az adatkezelésre már nincs szükség, az érintett visszavonja a hozzájárulását és nincs más jogalap, tiltakozás esetén, amennyiben nincs elsőbbséget élvező jogszerű ok az adatkezelésre, jogellenes adatkezelés esetén, jogi kötelezettség teljesítéséhez. Ha az adatkezelő nyilvánosságra hozta az adatot és azt törölni köteles, ésszerűen elvárható lépéseket tesz annak érdekében, hogy tájékoztasson más adatkezelőket, a szóban forgó linkek, másolatok és másodpéldányok törlése kapcsán
    • az adatkezelés korlátozásához való jog: az adatkezelő az érintett kérésére korlátozza az adatkezelést, ha az érintett vitatja a személyes adatok pontosságát, az adatkezelés jogellenes, és az érintett ellenzi az adatok törlését, az adatkezelőnek már nincs szüksége a személyes adatokra, de az érintett igényli azokat jogi igényének előterjesztéséhez, érvényesítéshez vagy védelméhez, az érintett tiltakozott az adatkezelés ellen és az adatkezelő még vizsgálódik
    • az adathordozhatósághoz való jog: az érintett jogosult az általa az adatkezelő rendelkezésére bocsátott adatait megkapni tagolt, széles körben használt, géppel olvasható formátumban, jogosult más adatkezelőhöz továbbítani, kérheti az adatok közvetlen továbbítását a másik adatkezelőhöz, ha ez technikailag megvalósítható
    • automatizált döntéshozatallal és profilalkotással kapcsolatos jogok: az érintett joga, hogy ne terjedjen ki rá kizárólag automatizált adatkezelésen alapuló döntés hatálya, amely rá nézve joghatással járna vagy őt hasonlóképpen jelentős mértékben érintené, kivéve, ha az érintett és az adatkezelő közötti szerződés megkötése vagy teljesítése érdekében szükséges, jogszabály lehetővé teszi, az érintett ehhez kifejezetten hozzájárul
    • tiltakozáshoz való jog: az érintett tiltakozhat az adatai kezelése ellen, a közhatalmi és közérdekű, az érdekmérlegelésen alapuló jogalap esetében, közvetlen üzletszerzési vél esetén, közvetlen üzletszerzési célú profilalkotás esetében. Az adatkezelést meg kell szüntetni, kivéve kényszerítő erejű jogos indokok és jogi igények érvényesítése esetén

     

    V. ADATKEZELÉSEK:

    1/ weboldalhoz kapcsolódó adatkezelés

    Amennyiben weboldalunkon keresztül kapcsolatba kíván lépni velünk, az alábbi adatok megadása szükséges, amely a RENDELET alapján személyes adatnak minősül, amely személyes adatok kezelésére a kapcsolatfelvételhez, illetve a kapcsolattartáshoz szükséges. Tájékoztatom, hogy fenti személyes adatait kizárólag addig tároljuk, amíg az érintett által kezdeményezett kapcsolatfelvétel célja lezárul, ezután fenti adatai megsemmisítésre kerülnek. Amennyiben a későbbiekben kezelés történik, úgy adatai további tárolása a kezelés megkezdéséhez szükséges szerződésben foglaltak szerint történik.

    Tájékoztatom, hogy a fentiek szerinti adatkezelés az Ön hozzájárulásán alapul, a fenti adatok közlése nélkül weboldalunkon keresztül történő kapcsolatfelvétel eredménytelen, tájékoztatást nem áll módunkban adni.

    személyes adat: név, email cím, telefonszám, IP cím

    adatkezelés célja: kapcsolatfelvételhez, kapcsolattartáshoz szükséges, IP cím esetében a technikai műveletek végrehajtásához elengedhetetlenül szükséges

    adatkezelés időtartama: amikor a kapcsolatfelvétel célja lezárul

    adatkezelés jogalapja: érintett hozzájárulása

    Tájékoztatom, hogy weboldalunk biztonsági cookie-kat használ, amely azonban személyes adatot nem kezel, így az érintetttől hozzájárulás nem szükséges, tekintettel arra, hogy annak kizárólagos célja az elektronikus hírközlő hálózaton keresztül történő közléstovábbítás. Tájékoztatom, hogy az Eszközök/Beállítások menüpont alatt lehetősége van a cookie-k törlésére, az Adatvédelem beállítás alatt.

    Tájékoztatom, hogy a webhelyet adatkezelő maga üzemelteti. Tájékoztatom, hogy a weboldal tárhely szolgáltatót vesz igénybe, amely a RENDELET alapján adatfeldolgozónak minősül:

    • Cégnév: DiMa Kft.
    • Székhelye: 4032 Debrecen, Békessy Béla u. 9. C. épület 3. emelet 10. ajtó
    • Adószám: 14079665-2-09
    • Cégjegyzékszám: 09-09-014017
    • Központi telefonszám: +36-52-322-121
    • Honlap: info@dima.hu

    A tárhely szolgáltató az érintett által megadott valamennyi személyes adat kezelésére jogosult, valamennyi érintett vonatkozásában, amelynek célja a weboldal megfelelő működtetése, továbbá az érintettek részére történő elérhetővé tétel. Tájékoztatom, hogy az adatkezelés a szolgáltatóval kötött megállapodás megszűntéig, vagy addig tart, amíg az érintett törlési kérelmet terjeszt elő az adatkezelő, vagy az adatfeldolgozó irányába. Az adatfeldolgozás jogalapja az érintett hozzájárulása, továbbá az Infotv. és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló törvény vonatkozó rendelkezései.

    személyes adat: a weboldalon megadott valamennyi személyes adata

    adatkezelés célja: a weboldal üzemeltetéséhez elengedhetetlenül szükséges

    adatkezelés időtartama: a szolgáltatóval kötött szerződés megszűnte

    adatkezelés jogalapja: érintett hozzájárulása

    Adatkezeléssel kapcsolatos jogait jelen tájékoztató V. és VI. pontja tartalmazza.

    2/ kamerahasználat:

    Az adatkezelés célja a Társaság által a telephelyén üzemeltetett rendelőben található berendezés, bútorzat és fogtechnikai eszközök vagyonvédelme. Adatkezelő tájékoztatja az érintetteket, hogy a kamerarendszerrel kép- és hangrögzítést nem végez. Az DENTYS & ESTHETIC Kft. a rendelőben található helyiségek közül felvételt csak annyiban és olyan módon készít, amely nem ellentétes a NAIH ajánlásában és a vonatkozó törvényben foglaltakkal. A felvételekhez kizárólag Ing. Nagy Norbert fér hozzá, azt harmadik személy részére nem továbbítja, és más hozzáférését nem biztosítja. Az érintett kifejezett hozzájárulásán alapul az adatkezelés.

    Az DENTYS & ESTHETIC Kft. a kamerával történő megfigyelés során az érintettek arcképmását és hangját kezeli. Az elhelyezett kamerák olyan minőségű felvétel készítésére alkalmasak, amely lehetővé a résztvevők egyedi azonosítását. Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény törvényi felhatalmazása. Az adatkezelés körülményeit és feltételeit az Infotv. rendelkezései határozzák meg.

    Az DENTYS & ESTHETIC Kft. kijelenti, hogy megfelelő biztonsági intézkedéseket hozott annak érdekében, hogy a kamerák által készített felvételeken szereplő személyes adatokat védje a jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, rögzítés, nyilvánosságra hozatal, törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés, továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás ellen.

    Az DENTYS & ESTHETIC Kft. gondoskodott arról, hogy adatokhoz hozzáférő munkavállalókat megfelelően tájékoztatta az adatvédelmi követelményekről.

    személyes adat: az érintett képmása és hangja

    adatkezelés célja: vagyonvédelmi célú és szempontú objektum megfigyelés, amely nem érinti a kezeléseket

    adatkezelés időtartama: felvétel rögzítése nem történik

    adatkezelés jogalapja: érintett hozzájárulása

    Adatkezelő:

    • Cég név: DENTYS & ESTHETIC Korlátolt Felelősségű Társaság
    • Adószám: 25563975-2-08
    • Cégjegyzékszám: 08-09-028105
    • Székhelye: 9012 Győr, Hármashatár út 14, fsz.3
    • Központi telefonszám: +36-70-770-0331
    • E-mail: info@dentys.hu
    • Honlap: dentys.hu

    Adatkezeléssel kapcsolatos jogait jelen tájékoztató V. és VI. pontja tartalmazza.

    3/ személyes és különleges adatok kezelése

    Tájékoztatom, hogy a RENDELET értelmében adatkezelő személyes és különleges adatnak minősülő adatokat kezel akkor, amikor fogászati tevékenységének ellátása érdekében egészségügyi adatait kezeli. Ennek keretében kezeli valamennyi személyes adatát, továbbá fogászati kezeléssel összefüggésbe hozható kórelőzményét.

    Az adatkezelés jogalapja az 1997. évi XLVII. törvény az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről, továbbá az Infotv. törvényi felhatalmazása, továbbá az érintett hozzájárulása, az adatfelvételt követően az egészségügyi és a hozzájuk kapcsolódó személyes adatok kezeléséről és védelméről szóló törvény szerint minimum 30 év időtartamban történik.

    Ahhoz, hogy rendelőnkben egészségügyi szolgáltatás igénybevételére jogosult legyen az érintett, élete, testi épségének védelme érdekében elengedhetetlen az, hogy egészségügyi adatait adatkezelő kezelje, nyilván tartsa. A kezelés megkezdése előtt érintett által kötelezően kitöltendő kezelőlap szolgál arra, hogy a kezelést végző orvos meggyőződhessen minden olyan egészségügyi adatról – amely a különleges adatokon túlmenően magában foglalja személyes adatok kezelését is, a páciens beazonosíthatósága érdekében -, amely az adott kezelés érdekében szükséges, továbbá a kezelés kockázata csökkenthető, megszüntethető legyen (allergiás reakciók stb.).

    Adatkezelő kijelenti, hogy jelen adatokat papír alapon, illetve elkülönült elektronikus fogorvosi és fogászati páciens nyilvántartó rendszer formájában kezeli, ahhoz hozzáférést csakis a Társaság munkavállalójaként dolgozó kijelölt adatfeldolgozó részére biztosít. Adatkezelő tájékoztatja az érintettet, hogy különleges adatnak minősülő adatait akkor továbbítja harmadik személy részére, amennyiben a kezelés során fogtechnikus igénybevételére van szükség.

    személyes és különleges adat: az érintett valamennyi személyes adata, valamint a kezelésekkel összefüggésben elengedhetetlenül szükséges egészségügyi adata

    adatkezelés célja: vagyonvédelmi célú és szempontú objektum megfigyelés, amely nem érinti a kezeléseket

    adatkezelés időtartama: felvétel rögzítése nem történik

    adatkezelés jogalapja: érintett hozzájárulása

    Adatfeldolgozó:

    • Cég név: DENTYS & ESTHETIC Korlátolt Felelősségű Társaság
    • Adószám: 25563975-2-08
    • Cégjegyzékszám: 08-09-028105
    • Székhelye: 9012 Győr, Hármashatár út 14, fsz.3
    • Központi telefonszám: +36-70-770-0331
    • E-mail: info@dentys.hu
    • Honlap: dentys.hu

    Fogorvosi és fogászati páciens nyilvántartó rendszer:

    • Cég Név: Flexi Medical Hungary Korlátolt Felelősségű Társaság
    • Adószám: 24131140-2-41
    • Cégjegyzékszám: 01-09-991891
    • Székhelye: 1027 Budapest, Tölgyfa utca 28
    • Központi telefonszám: 06-1-792-1234
    • Email: info@flexi-dent.hu
    • Honlap: flexi-dent.hu

    Adatkezelő tájékoztatja érintettet, hogy amennyiben fertőző betegséget észlel, úgy törvényi felhatalmazás és kötelezés alapján továbbítja az érintett egészségügyi és személyazonosító adatait az államigazgatási szervek felé.

    Adatkezeléssel kapcsolatos jogait jelen tájékoztató V. és VI. pontja tartalmazza.

    4/ szerződésen alapuló gazdasági eseményről kiállított számviteli kötelezettség teljesítése

    Tájékoztatom, hogy Társaságunk a vonatkozó jogszabályok alapján kettős könyvvitelre kötelezett gazdasági társaság. Ennek alapján könyvelési tevékenység ellátására engedéllyel rendelkező könyvelőt, gazdasági társaságot köteles megbízni könyvviteli tevékenység ellátására. Annak érdekében, hogy Társaságunk a Számvitelről szóló törvény, továbbá az Általános forgalmi adóról szóló törvény és az Adózás rendjéről szóló törvény szerinti, adott gazdasági eseményről számla kiállítási kötelezettségét, továbbá a törvény szerinti bevallási kötelezettségét teljesíthesse, a RENDELET szerinti személyes adatot köteles továbbítani a könyveléssel megbízott gazdasági társaság részére, amely jelen esetben adatfeldolgozónak minősül.

    személyes adat: az érintett valamennyi személyes adata, amelyet a hatályos jogszabályok a szigorú számadású, „számla” elnevezésű dokumentumon szerepeltetni köteles (név, lakcím)

    adatkezelés célja: jogszabályi kötelezettségek teljesítése

    adatkezelés időtartama: 8 év

    adatkezelés jogalapja: érintett hozzájárulása, jogszabály felhatalmazása

     

     V.TÁJÉKOZTATÁS ADATKEZELÉSRŐL, PANASZKEZELÉSRŐL

    Az adatkezelő megfelelő intézkedéseket hoz annak érdekében, hogy az érintett részére a személyes adatok kezelésére vonatkozó valamennyi információt és tájékoztatást tömör, átlátható, érthető és könnyen hozzáférhető formában, világosan és közérthetően megfogalmazva nyújtsa, különösen a gyermekeknek címzett bármely információ esetében. Az információkat írásban vagy más módon – ideértve adott esetben az elektronikus utat is – kell megadni. Az érintett kérésére szóbeli tájékoztatás is adható, feltéve, hogy más módon igazolták az érintett személyazonosságát.

    Az adatkezelő elősegíti az érintett jogainak a gyakorlását. Az adatkezelő az érintett jogai gyakorlására irányuló kérelmének a teljesítését nem tagadhatja meg, kivéve, ha bizonyítja, hogy az érintettet nem áll módjában azonosítani.

    Az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, de mindenféleképpen a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet a kérelem nyomán hozott intézkedésekről. Szükség esetén, figyelembe véve a kérelem összetettségét és a kérelmek számát, ez a határidő további két hónappal meghosszabbítható. A határidő meghosszabbításáról az adatkezelő a késedelem okainak megjelölésével a kérelem kézhezvételétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet. Ha az érintett elektronikus úton nyújtotta be a kérelmet, a tájékoztatást lehetőség szerint elektronikus úton kell megadni, kivéve, ha az érintett azt másként kéri.

    Ha az adatkezelő nem tesz intézkedéseket az érintett kérelme nyomán, késedelem nélkül, de legkésőbb a kérelem beérkezésétől számított egy hónapon belül tájékoztatja az érintettet az intézkedés elmaradásának okairól, valamint arról, hogy az érintett panaszt nyújthat be valamely felügyeleti hatóságnál, és élhet bírósági jogorvoslati jogával.

    A tájékoztatást és intézkedést díjmentesen kell biztosítani. Ha az érintett kérelme egyértelműen megalapozatlan vagy – különösen ismétlődő jellege miatt – túlzó, az adatkezelő, figyelemmel a kért információ vagy tájékoztatás nyújtásával vagy a kért intézkedés meghozatalával járó adminisztratív költségekre:

    • ésszerű összegű díjat számíthat fel, vagy
    • megtagadhatja a kérelem alapján történő intézkedést.

    A kérelem egyértelműen megalapozatlan vagy túlzó jellegének bizonyítása az adatkezelőt terheli.

    Ha az adatkezelőnek megalapozott kétségei vannak a kérelmet benyújtó természetes személy kilétével kapcsolatban, további, az érintett személyazonosságának megerősítéséhez szükséges információk nyújtását kérheti.

    Az érintett részére nyújtandó információkat szabványosított ikonokkal is ki lehet egészíteni annak érdekében, hogy a tervezett adatkezelésről az érintett jól látható, könnyen érthető és jól olvasható formában kapjon általános tájékoztatást. Az elektronikusan megjelenített ikonoknak géppel olvashatónak kell lenniük.

    A Társaság 02/2018. (05.24.) szám alatti alapítói határozatában Ing. Nagy Norbert (telefonszám: +36 70 200 1421), mint adatkezelőt jelölte ki az érintettekkel kapcsolatos kapcsolattartásra.

    Panaszkezelésünkhöz az érintett részéről az alábbi adatok megadása szükséges, amely adatok kizárólag az érintett beazonosítását, továbbá a kapcsolattartást szolgálja.

    • név, cím, telefonszám, email cím, panasz leírása

    Társaságunk tájékoztatja Önt, hogy amennyiben Társaságunk által jogellenes adatkezelést tapasztal, úgy az alábbi úton élhet panasszal az illetékes Hatóságnál:

    • Nemzeti Adatvédelmi é Információszabadság Hatóság
    • 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
    • 1530 Budapest, Pf.: 5.
    • +36-1-391-1400

    Társaságunk tájékoztatja Önt, hogy adatkezelés jogellenessége esetén megilleti Önt a Bírósághoz fordulás joga is.

     

    VI. ADATVÉDELMI INCIDENS

    Az adatvédelmi incidens a biztonság olyan sérülése, amely a továbbított, tárolt vagy más módon kezelt személyes adatok véletlen vagy jogellenes megsemmisítését, elvesztését, megváltoztatását, jogosulatlan közlését vagy az azokhoz való jogosulatlan hozzáférést eredményezi.

    Az adatvédelmi incidenst az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül, és ha lehetséges, legkésőbb 72 órával azután, hogy az adatvédelmi incidens a tudomására jutott, bejelenti az illetékes felügyeleti hatóságnak, kivéve, ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően nem jár kockázattal a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve.

    Ha az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár a természetes személyek jogaira és szabadságaira nézve, az adatkezelő indokolatlan késedelem nélkül tájékoztatja az érintettet az adatvédelmi incidensről. Az érintettet nem kell tájékoztatni, ha a következő feltételek bármelyike teljesül:

    • az adatkezelő megfelelő technikai és szervezési védelmi intézkedéseket hajtott végre, és ezeket az intézkedéseket az adatvédelmi incidens által érintett adatok tekintetében alkalmazták, különösen azokat az intézkedéseket – mint például a titkosítás alkalmazása –, amelyek a személyes adatokhoz való hozzáférésre fel nem jogosított személyek számára értelmezhetetlenné teszik az adatokat;
    • az adatkezelő az adatvédelmi incidenst követően olyan további intézkedéseket tett, amelyek biztosítják, hogy az érintett jogaira és szabadságaira jelentett, az (1) bekezdésben említett magas kockázat a továbbiakban valószínűsíthetően nem valósul meg;
    • a tájékoztatás aránytalan erőfeszítést tenne szükségessé. Ilyen esetekben az érintetteket nyilvánosan közzétett információk útján kell tájékoztatni, vagy olyan hasonló intézkedést kell hozni, amely biztosítja az érintettek hasonlóan hatékony tájékoztatását.

    Ha az adatkezelő még nem értesítette az érintettet az adatvédelmi incidensről, a felügyeleti hatóság, miután mérlegelte, hogy az adatvédelmi incidens valószínűsíthetően magas kockázattal jár-e, elrendelheti az érintett tájékoztatását.

    Társaságunk tájékoztatja Önt, hogy amennyiben Társaságunk által jogellenes adatkezelést tapasztal, úgy az alábbi úton élhet panasszal az illetékes Hatóságnál:

    • Nemzeti Adatvédelmi é Információszabadság Hatóság
    • 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
    • 1530 Budapest, Pf.: 5.
    • +36-1-391-1400

    A Társaság 02/2018. (05.24.) szám alatti alapítói határozatában Ing. Nagy Norbert (telefonszám: +36 70 200 1421), mint adatkezelőt jelölte ki az érintettekkel kapcsolatos kapcsolattartásra.

    Társaságunk tájékoztatja Önt, hogy adatkezelés jogellenessége esetén megilleti Önt a Bírósághoz fordulás joga is.

     

    VII. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

    Az adatkezelő kötelezi magát, hogy gondoskodik az általa kezelt személyes adatok biztonságáról, megteszi azokat a technikai intézkedéseket, amelyek biztosítják, hogy a felvett, tárolt, illetve kezelt adatok védettek legyenek, illetőleg mindent megtesz annak érdekében, hogy megakadályozza azok megsemmisülését, jogosulatlan felhasználását és jogosulatlan megváltoztatását.

    Az adatkezelő fenntartja a jogot, hogy jelen nyilatkozatot a felhasználók értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. Az adatkezelő jelen adatvédelmi nyilatkozat módosításairól szóló tájékoztatást közzéteszi a Weboldalon. A módosítás hatályba lépését követően a felhasználó a szolgáltatás használatával, ráutaló magatartással tudomásul veszi a módosított nyilatkozatban foglaltakat.

     

    VIII. KAPCSOLAT

    Örömmel fogadjuk Adatvédelmi Nyilatkozatunkkal kapcsolatos kérdéseit, hozzászólásait és kéréseit, melyeket az alábbi címre várjuk:

    • DENTYS & ESTHETIC Kft. (székhely: 9012 Győr, Hármashatár út 14, fsz.3
    • E-mail: info@dentys.hu
    • Telefon: +36 70-770-0331

    Dentys & Esthetic Kft. © 2022 - Minden jog fenntartva

    Általános Szerződési Feltételek

    ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

    Fogorvosi járóbeteg, fogászati szolgáltatás ellátására

     

    I. Általános szabályok, adatok

    Eltérő írásos megállapodás hiányában jelen Általános szerződési feltételek (ÁSZF) vonatkoznak a DENTYS & ESTHETIC Kft. (székhely: 9012 Győr, Hármashatár út 14, fszt.3., a továbbiakban: Szolgáltató) által végzett valamennyi egészségügyi szolgáltatásokra, valamint minden, a Szolgáltató által kötött szerződésre.

    A Szolgáltató internetes honlapjának címe

    A Szolgáltató internetes honlapot üzemeltet, mely a www.dentys.hu domain alatt érhető el. A honlap részletes információt szolgáltat a szolgáltatási árakról, akciókról, valamint tartalmazza a Szolgáltató mindenkori hatályos ÁSZF-jét (https://dentys.hu/aszf/), valamint az Adatvédelmi Szabályzatot (https://dentys.hu/adatvedelmi-szabalyzat/).

     

    II. Fogalom meghatározások

    1. Szolgáltató: DENTYS & ESTHETIC Kft. (székhely: 9012 Győr, Hármashatár út 14, fszt.3, Adószáma: 25563975-2-08, Cégjegyzék: 08-09- 028105). A Szolgáltató rendelkezik a szolgáltatások nyújtásához szükséges szakmai, hatósági, működési engedélyekkel, feltételekkel, a tevékenysége folytatásához kapcsolódóan orvosi felelősségbiztosítási szerződéssel, mely az érdekkörében eljárókra is kiterjed.
    2. Megrendelő (vagy Paciens): az egyedi szolgáltatási szerződésben megnevezett páciens, illetve egyedi írásbeli szolgáltatási szerződés hiányában a szolgáltatást ténylegesen igénybe vevő személy.
    3. Egyedi szolgáltatási megbízási szerződés (vagy “Kezelési terv”): A Szolgáltató rendelőjében kiállított minden olyan jogi nyilatkozat, amely a szolgáltatói tevékenység végzéséhez szükséges, és amelyet a Szolgáltató nyomtatványain a Megrendelő páciens és/vagy törvényes képviselője aláírásával ellát, vagy amelyet a Szolgáltató részére személyesen, sajátjaként átad bármikor a kezelések folyamatában (így többek között, de nem kizárólagosan maga a Kezelési terv, Fogászati anamnézis lap, Műtéti kezelési hozzájárulás, Műtét előtti tájékoztató, Műtétet követő tájékoztató, Adatkezelési Nyilatkozat, illetve bármilyen más, akár a jövőben bevezetésre kerülő új formanyomtatvány vagy a kezelésekkel kapcsolatos orvosi vagy páciens tájékoztató, vagy egyéb nyomtatvány, esetleg további nyilatkozati nyomtatványok, azok elnevezésétől függetlenül). Szolgáltató kifejezetten fenntartja a jogot orvosi és kezelési dokumentumainak folyamatos módosítására.
    4. Anamnézis lap: a kezelések megkezdése előtt a Páciens által aláirt dokumentum, amely tartalmazza a Páciens adatait és az adatkezeléssel kapcsolatos hozzájárulásait is.

     

    III. A felek közötti szerződéses jogviszony feltételei és tartalma

    1. A Felek a Megrendelő által választott fogorvosi járóbeteg-ellátási szolgáltatás(ok) és az ehhez szükséges anyagok megrendelését, tartalmát jelen ÁSZF feltételei és az ÁSZF elválaszthatatlan mellékletét képező Kezelési terv szerinti tartalommal határozzák meg.

    Amennyiben a Kezelési terv mást nem tartalmaz, az egyedi szolgáltatási szerződést a felek határozatlan időre kötik meg, amely időtartam alatt az egyes kezelések, anyagok, közvetített szolgáltatások megrendelésére, teljesítésére jelen szerződés feltételei szerint kerül sor az aktualizált egyedi szolgáltatási szerződésben rögzített feltételek szerint.

    A Kezelési Terv megkötésének módjai

    A Szolgáltatási szerződést írásban vagy ráutaló magatartással (különösen a szolgáltatás Páciens általi igénybevételével) köthető meg. A Szolgáltató és a Megrendelő közötti szolgáltatási szerződés a szolgáltatás igénybevételével (ráutaló magatartással) akkor is létrejön az ÁSZF szerinti tartalommal, ha a Kezelési Terv, így maga a szerződés aláírására valamilyen oknál fogva nem kerül sor. A Páciens a Szolgáltatóval való jogviszony létesítésével tudomásul veszi, hogy a Kezelési Terven kívül a jelen ÁSZF-ben foglaltak is a Kezelési Terv részét képezik, és az ott meghatározottak szerinti díjakat a Szolgáltatás igénybevételéért köteles megfizetni. Nem minősül új Kezelési Terv megkötésének, többek közt, a szolgáltatások módosítása vagy a Kezelési Terv egyéb módosítása.

    Az Egyedi szolgáltatási szerződés (Kezelési Terv) megkötésének korlátai

    A Szolgáltató jogosult a Kezelési Terv megkötését és/vagy a szolgáltatás nyújtását indoklás nélkül megtagadni. Amennyiben a Páciens nem nagykorú vagy cselekvőképtelen, avagy cselekvőképességében korlátozott, a törvényes képviselőjének jóváhagyása is szükséges a Kezelési Terv megkötéséhez. A Szolgáltató a Páciensi jogviszony fennállása alatt, illetve a Kezelési Terv megszűnését követően csak abban az esetben köt a Pácienssel egy új Kezelési Tervet, ha a Páciensnek nem áll fenn a szolgáltatás igénybevételéből eredő, el nem évült díjtartozása a Szolgáltatóval szemben, vagy a korábbi Kezelési Terv megszűnésére nem a Szolgáltatónak a Kezelési Terv megszegésére visszavezethető felmondásával került sor. Amennyiben a fentiek ellenére a díjtartozással rendelkező Pácienssel tévedés, megtévesztés, illetve adminisztrációs hiba következtében mégis szerződéskötésre kerülne sor, az új Kezelési Terv a tévedés, megtévesztés, illetve adminisztrációs hiba Szolgáltató általi észlelésekor azonnali hatállyal megszűnik és a Páciens köteles valamennyi tartozását és az igénybe vett szolgáltatások díjait a Szolgáltató felé haladéktalanul megfizetni.

    1. A Kezelési Terv a Szolgáltató javaslatán alapul, melyet Megrendelő külön erre irányuló kifejezett nyilatkozat nélkül azzal hagy jóvá, hogy a kezelés a Szolgáltató által megkezdődik. A Kezelési tervtől Szolgáltató jogosult önállóan eltérni (pl. fogászati státusz felvételekor rejtve maradt problémák, nem várt tényezők felmerülése esetében), azonban nagyobb szakmai eltérések indokoltságakor köteles lehetőség szerint előzetesen a Megrendelővel egyeztetni. Kezelési terv változása maga után vonhatja a kikalkulált árajánlat módosulását, melyről a kezelés megkezdése előtt, vagy a kezelés alatt a Szolgáltató szóban tájékoztatást nyújt. Az eredeti tervhez képesti módosult kezelés árajánlatát a kezelés folytatólagos igénybevételével a Megrendelő ráutaló magatartással fogadja el.
    2. Szolgáltató a tevékenységére irányadó jogszabályi, szakmai előírások betartása mellett megfelelő szakértelemmel, szakképesítéssel rendelkező fog(szak)orvosok, szakasszisztencia és egyéb alvállalkozók igénybevételével teljesíti a Kezelési Terv szerint vállalt szolgáltatás(oka)t, biztosítja a szolgáltatás magas szinten történő megvalósulásához kellő teljes admin- és paciens-koordinációt, valamint a szükséges fogtechnikai együttműködéseket és egyéb anyagokat a kezelést ellátó (közreműködő) fogorvos és a Megrendelő által egyeztetett időpontokban és gyakorisággal. A személyesen közreműködő (alvállalkozó) orvosokat az alábbi linken tekintheti meg: https://dentys.hu/csapatunk/.

    A Szolgáltatási szerződés (Kezelési Terv) vagy az annak tartalmát képező egyes nyilatkozatok aláírásával szerződő felek kifejezetten megállapodnak abban, hogy a megrendelt szolgáltatás(ok) teljesítéséhez – különösen a fogászati ellátáshoz, a fogtechnikai tevékenységhez, egyéb speciális és általános fogorvosi, és fogszakorvosi beavatkozásokhoz, gyógykezelésekhez, fogszabályzáshoz, – a Szolgáltató alvállalkozókat (közreműködőket) is igénybe vesz, akiknek a tevékenységéért úgy felel, mintha az alvállalkozóira bízott tevékenységet saját maga látta volna el. (A mindenkori aktuális orvos-közreműködőket az alábbi linken tekintheti meg: https://dentys.hu/csapatunk/. A Szolgáltató a közreműködőkkel saját belátása szerint jogosult megállapodni azok szolgáltatásainak feltételeiről és erről nem köteles semmilyen tájékoztatást adni a Páciens részére.

    1. A Kezelési Terv megkötéséhez szükséges Páciens adatok

    A Kezelési Terv megkötéséhez szükséges Páciens adatokat az Anamnézis Lap tartalmazza beleértve a Páciens egészségügyi adatait is. A Szolgáltató a fenti adatokat a szükséges mértékben kéri be a Pácienstől azzal, hogy jogosult egyes adatok megadásától belátása szerint eltekinteni, valamint szükség szerint a fentieken túl további adatokat is igényelni a Pácienstől. A Szolgáltató jogosult megbízni a Pácienstől kapott adatokban és a szolgáltatását ennek megfelelően nyújtani. Amennyiben a Páciens által megadott adat valótlannak, pontatlannak vagy egyéb módon félrevetőnek, vagy helytelennek bizonyul, akkor az ebből fakadó kár a Pácienst terheli, beleértve a Szolgáltató kárát is, és a Szolgáltatót ezzel összefüggésben kárfelelősség, kártérítés, és egyéb fizetési kötelezettség a Páciens felé nem terhelheti. A Páciens adataiban bekövetkezett bármely változást a Páciens köteles a Szolgáltató felé haladéktalanul írásban vagy email-ben bejelenteni. A Páciens mulasztása esetén a Szolgáltató a Páciensről tárolt adatok alapján teljesíti a Páciensi jogviszonyból eredő kötelezettségeit. A bejelentés elmulasztásából eredő kárt a Páciens köteles viselni. A Szolgáltató a Páciens bejelentése alapján változtatja meg a Páciensről a rendszerében szereplő adatait.

    A Szolgáltató jogai:

    • A Szolgáltató jogosult a Kezelési Tervet, Egyedi szolgáltatási szerződést, ajánlatot módosítani, amennyiben a Megrendelő hiányosan vagy késedelmesen szolgáltat adatot, vagy azok módosítása orvosilag indokolt. A Szolgáltató köteles a Megrendelőt a módosításról tájékoztatni.
    • A Szolgáltatónak joga van a kezelést megtagadni a Megrendelő elégtelen együttműködése, megváltozott egészségügyi vagy mentális állapota esetén, valamint, ha fizetési kötelezettségének a Megrendelő nem tesz eleget. Ezekben az esetekben, a Megrendelő a Szolgáltatóval szemben kárigényt nem érvényesíthet.

     

    IV. Garancia, felelősség

    Általános feltételek a garanciavállalásról, felelősségről:

    A Szolgáltató kizárólag a fog(szak)orvosai által, a DENTYS Fogászati Rendelőben elvégzett fogászati kezelésekre és az általuk átadott fogművekre vállal garanciát a Páciens felé az alábbi feltételek szerint és korlátozások mellett. A felelősség-korlátozásokat a Páciens kifejezetten elfogadja és tudomásul veszi. A Szolgáltató hibás teljesítésből eredő helytállási kötelezettsége a szakma szabályainak be nem tartásából eredő hibákra terjed ki. A Szolgáltató kizárólag csak olyan kárért tartozik felelősséggel a tevékenységére irányadó felelősségbiztosítás szerint, amelyet a Szolgáltató és annak személyzete szándékosan vagy súlyos gondatlansággal okozott, és amelyek kifejezetten és közvetlenül a fogászati szolgáltatás nyújtásával állnak összefüggésben.

    A fogászati kezelések végeredményét a Páciens általános egészségügyi állapota, valamint szájhigiénés szokásai is befolyásolják, melyekre a garancia nem terjed ki. A garancia az átadott fogpótlás, fogászati munka kijavítására, esetleg újbóli elkészítésére szól. A garancia nem vonatkozik az utazásra, szállásra, tartózkodásra, illetve az egyéb módon felmerülő (pl. munkából való kiesés) költségeire és más szakorvosi ellátás igénybevétele költségeinek megtérítésére, valamint a fogpótlás elvesztésére. A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a gyökérkezelések kimenetelének sikerességéért, illetve a kezelések folyamán váratlanul szükségessé váló gyökérkezelések előfordulásáért. A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a hidak és koronák előkészítése során, vagy azokat követően esetlegesen szükségessé váló gyökérkezelések előfordulásáért. (Esetenként előfordulhat ugyanis, hogy a kezelt fog a hidak és koronák számára történő előkészítés során traumát szenved, aminek következménye lehet a gyökérkezelés elvégzésének szükségessé válása.). A Szolgáltató ideiglenes hidak, ideiglenes koronák és ideiglenes fogpótlások vonatkozásában nem fogad el garanciális igényeket. Paciens tudomásul veszi, hogy a szervezet biológiai reagáló képességének függvényében (valamint az előre nem azonosítható kockázatoktól függően), a várható eredmény és a végleges gyógyulási idő az átlagostól eltérhet, mely eltérés miatt a Paciens semmilyen kártérítési igénnyel nem léphet fel. A műtéti illetőleg egyéb beavatkozások közismert kockázatain túl speciális panaszokat okozó elváltozások is keletkezhetnek a Paciens által kért beavatkozás következtében, melyért a Szolgáltató felelősséggel nem tartozik.

    Továbbá tekintettel arra, hogy a fogászati beavatkozások eredményének megítélése egyéntől függően rendkívül eltérő lehet, a Szolgáltató esztétikai jellegű reklamáció esetén nem vállal semmilyen anyagi vagy bármely egyéb felelősséget. A Szolgáltató nem vállal továbbá sem anyagi, sem bármi egyéb felelősséget a már átadott fogpótlások esztétikai okokból fellépő utólagos (átadás-átvételt követő) reklamációjáért. A Szolgáltató kizárólag esztétikai okokból fellépő reklamáció esetén kizárja a felelősségét kifejezetten (de nem kizárólag) a fogszabályozási, parodontológiai, dento-alveoláris sebészeti eredmények szubjektivitását tekintve, amennyiben a fogszabályozási tevékenység, dento-alveoláris műtétek végeredménye szakmailag (orvosilag, anatómiailag) az előre tervezett eredménnyel járnak, azonban azt a paciens kizárólag esztétikai okokból elfogadni nem tudja. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azokért a költségekért és károkért, amelyek a Pácienst azért érik, mert a szolgáltató vis maior esetén időszakosan nem tudja a szolgáltatását teljesíteni. A jelen ÁSZF szempontjából vis maiornak minősül a háború, természeti kár és a kezelőorvos vagy a Szolgáltató adott szolgáltatással kapcsolatos közreműködőjének bármely okból bekövetkező betegsége, halála, sztrájkja vagy időleges távolléte, valamint a rendelőt érintő közszolgáltatások szünetelése.

    A garanciális beavatkozás kizárólag a DENTYS fogászati rendelőjében történik. A szavatosság és jótállás során a kijavítás vagy kicserélés helye a Szolgáltató mindenkori rendelője. A DENTYS Fogászati Rendelő nem téríti meg egy másik fogászati rendelőben elvégzett garanciális beavatkozás ellenértékét.

    A garanciális igény bejelentésére a következő lehetőségek állnak a rendelkezésére:

    • Személyesen a 9012 Győr, Hármashatár út 14. fszt.3. címen
    • Telefonos ügyfélszolgálaton keresztül a +36 70 770 0331 telefonszámon
    • Elektronikus levél formájában az info@dentys.hu e-mail címen

    A garancia időtartama

    A Szolgáltató az alábbi maximális garanciális időtartamokat vállalja az egyes szolgáltatások esetén:

    • Esztétikus tömésre: 1 év garancia
    • Betétekre (Inlay, onlay, overlay): 3 év garancia
    • Rögzített fogpótlások (koronák, hidak): 3 év garancia
    • Kivehető fogpótlások (részleges, teljes fogsorok): 1 év garancia
    • Porcelán héj: 2 év garancia
    • Implantátumok: 5 év garancia*
    • Implantátum felépítmény: 2 év garancia
    • Stéges tartóelem: 3 év garancia

    * Az implantátum beültetésénél a garanciális jótállás annyit jelent, hogy probléma esetén (pl.: ha az implantátum kieseik vagy meglazul, ez nagyon ritkán fordul elő) a jótállás keretében egy új implantátum kerül beültetésre térítésmentesen.

    A fentieken túl a Szolgáltató a jogszabályban előírt kötelező esetekben és az abban foglalt kötelező időtartamban vállal jótállást.

    A garancia érvényességének feltételei és kizárása

    A Szolgáltató által vállalt garancia kizárólag az alábbi feltételek maradéktalan teljesülése esetén érvényes:

    • a Páciens a fogait megfelelően ápolja, a kezelőorvosa által ismertetett szájhigiéniás előírásokat folyamatosan betartja
    • a Páciens a kezelőorvosa által előírt ellenőrzéseken (6 havonta vagy évente) a Szolgáltató fogászati rendelőjében megjelenik
    • a Páciens legkésőbb 30 napon belül elvégeztesse azokat az állapotfenntartó kezeléseket (pl.: fogkő-eltávolítás, protézis alábélelés), amelyeket kezelőorvosa javasol
    • a Páciens a fogpótlást a megadott módon tisztán tartja
    • a Páciens a fogpótlást rendeltetésszerűen használja, kizárólag fiziológiás rágóerőknek tegye ki, amelyek nem vezetnek a fogmű túlterhelődéséhez
    • a Páciens a fogművet nem teszi ki traumának, csont- és ínybetegségnek
    • a Páciens minden beavatkozást határidőre kifizet a Szolgáltató részére.

    A Szolgáltató által vállalt garancia érvényét veszti, amennyiben a Páciens:

    • nem jelenik meg az előírt ellenőrzésen,
    • nem megfelelő táplálkozás és egyéb rossz szokások miatti, a paciens rágószerveit érintő problémák felmerülése esetén
    • rövid időn belül nagyobb súlygyarapodás, illetve súlyvesztésége lesz,
    • krónikus betegség áll fenn, melynek negatív hatása van a fogazat, valamint a fogpótlás állapotára (pl.: cukorbetegség, epilepszia, csontritkulás, daganatos megbetegedések, sugárkezelés- és kemoterápia utáni állapot),
    • a kezelést követően kialakulnak, a kezelést megelőzően nem ismert allergiák, fogbetegségek, és azok következményei,
    • a fogpótlás vagy implantátum extrém igénybevételnek van kitéve (éjszakai fogcsikorgatás, fogszorítás) és ennek következtében károsodik a fogmű,
    • a fogpótlást rendellenesen használja, és így a fogmű károsodik (pl. leejtett fogsor, sportsérülés),
    • baleset miatt sérül a fogmű,
    • a fogorvosa által javasolt éjszakai harapáslazító sínt nem készítteti el, illetve nem hordja – melynek következménye a túlzott fogsor szorításból adódó porcelán leplezés lepattanása,
    • a Páciens a Szolgáltató által javasolt kezelést és fogtechnikai munkát egy másik klinikán végezteti el
    • a kezelés alatt vagy a kezelést követően, más szolgáltatótól vesz igénybe fogászati kezelést a Szolgáltató által kezelt területre
    • porcelán héj esetén a héj megfeszítése által okozott károkra (nem rendeltetésszerű használat vagy külső behatás),
    • az implantáció nem történik meg a tervezett időn belül, (hosszú távú ideiglenes pótlás, amely az implantációt előkészítő pótlás),
    • a minőségi kifogást határidőn belül bejelenti, de a kifogás kivizsgálását, orvoslását nem teszi lehetővé, a fogművet nem bocsájtja a Szolgáltató rendelkezésére.
    • a Megrendelő a Szolgáltató által javasolt kezeléseket nem vette igénybe vagy a panasza a be nem fejezett kezelési sorozat eredménye.

    Kötelező fogászati kontroll:

    A Szolgáltató ezúton is tájékoztatja a Megrendelő pácienst, hogy a fogászati kezelés befejezését követően, így különösen parodontológiai kezeléseket követő utógondozás keretében rendszeres fogászati kontroll szükséges mindaddig, amíg a kezelőorvos ennek elmaradását vagy ritkítását el nem rendeli. A dento-alveoláris műtéteket, különös tekintettel a fogbeültetéseket követően a sebgyógyulás időszakában (7-14 nap) a meghatározott gyakoriságú kontroll vizsgálat, a teljes körű garancia biztosításához évi két alkalommal professzionális szájhigiéniai kezelés szükséges, melyet Szolgáltató végezhet el, valamint évenkénti röntgen kontroll szükséges. Ennek elmulasztásából eredő kockázatok kizárólag a Megrendelőt terhelik.

     

    V. A szolgáltatás ellenértéke: kezelési díjak, költségek, számlázás

    1. A Szolgáltató az egészségügyi szolgáltatások díjairól, anyagköltségeiről a Megrendelőket honlapján és a rendelő várótermében kifüggesztett árlistával is tájékoztatja. A kezelések, illetve az egyes anyagok díja a Kezelési terv, illetve a Szolgáltatási Szerződés szerint fizetendő.
    2. A Kezelési Terv szerint elvégzett kezelések konkrét díjtételei, a kezelésekhez felhasznált anyagok, a technikai eszközök, illetve a közvetített szolgáltatások költségei a Kezelési Tervben, illetve a kezelések befejezésekor kerülnek rögzítésre, számlázásra. A számlázásra a számlázás napján a Szolgáltatóra érvényes és hatályos számviteli és adójogi előírások alkalmazandóak.
    3. Amennyiben a szolgáltatáshoz nem kapcsolódik fogtechnikai költség, az alkalmanként elvégzett kezelés díja kezeléskor fizetendő. A Szolgáltatási Szerződés szerint az aktuális díjjegyzék figyelembevétele mellett átalánydíjazás is megállapítható.
    4. Fogtechnikai anyagok/fogművek szolgáltatása esetén a vonatkozó kezelés költségeinek 50%-a előre, a fennmaradó hányad az anyag/fogművek beépítésekor fizetendő, vagy nagyobb értékű szolgáltatások esetén a szolgáltatás teljes költsége előre fizetendő.
    5. A Szolgáltató a fentieken túlmenően is jogosult előleget kérni a Páciensektől az adott kezelés megkezdése előtt, amennyiben ezt a Szolgáltató saját megítélése alapján szükségesnek találja.
    6. A kiállított számlák tartalmazzák a fizetési kötelezettség teljesítésének módját (készpénz, bankkártya stb.) és a fizetés határidejét. Felek megállapodnak abban, hogy késedelmes fizetés esetén a késedelmi kamat mértéke a Polgári törvénykönyv szerinti késedelemi kamat összege.
    7. A Páciens felelős a díjfizetési kötelezettségének nem teljesítése miatt felmerült költségek megfizetéséért. A Páciens tartozásának behajtásában közreműködők által felszámított költségeket, mint kárt, a Páciens köteles megfizetni a Szolgáltató részére.
    8. Amennyiben a Páciens befizetése a számla összegénél kevesebb, vagy a befizetés nem köthető számlához, a Szolgáltató a befizetést az alábbiak szerint rendeli a tartozáshoz:
      1. a) a befizetést a Szolgáltató a nem a szolgáltatásból eredő tartozásokra fordítja először, beleértve a késedelmi kamatot és a költséget – amennyiben ilyen tétel a számlán szerepel –, ezt követően történik a számlához tartozó szolgáltatásból eredő tartozások kiegyenlítése;
      2. b) amennyiben nem azonosítható be, hogy a befizetés melyik számlához kapcsolódik, akkor a fentiek figyelembevételével mindig a legrégebbi számlatartozáshoz kerül hozzárendelésre a befizetés.
    9. Az Egyedi Szolgáltatási Szerződés szerint díj- és anyagköltségek az Kezelési terv részeként kerülnek meghatározásra a Megrendelő páciens egyedi kezelési igényeinek függvényében. Eltérő rendelkezés hiányában a Szolgáltató által adott költségtervezet, ajánlat 3 hónapig érvényes, ezt követően a Szolgáltató jogosult a díj-, és anyagköltség változtatására. Ezen túlmenően a Kezelési Tervben szereplő díjtételek a kezelés befejezéséig módosulhatnak a kezelés során előálló szakmai okok, pl. előre nem látható beavatkozások, gyógyító tevékenység miatt is.
    10. Megrendelő az egyes kezelés(-ek) vagy a kezelés jellegétől függően egy adott kezelés sorozat végeztével állítja ki szolgáltatásairól, az anyagköltségekről, a teljesítéséhez kötődő közvetített szolgáltatások ellenértékéről a számláját. A számla átvételével a Megrendelő a Szolgáltató szerződésszerű teljesítését igazolja.

     

    VI. Fizetési feltételek és a kezelés lemondás

    1. Az előző pontok szerint kiállított számlák tartalmazzák a fizetési kötelezettség teljesítésének módját és határidejét. Felek megállapodnak abban, hogy késedelmes fizetés esetén a késedelmi kamat mértéke a Polgári törvénykönyv szerinti késedelemi kamat összege. A fizetési kötelezettség teljesítése a Szolgáltató által elfogadott módon (készpénz, bankkártya, szerződött partner egészségbiztosítási kártyája stb.) történhet. Amennyiben a kezelés kezdete és a számlakiállítás napja között jogszabályváltozás miatt a számla egyéb a Megrendelő által nem ismert adatot is tartalmaz, Szolgáltató elsődlegesen és mindig a hatályos jogszabályi előírások betartására köteles, függetlenül az előzetes tájékoztatóktól.
    2. Szolgáltató ezúton tájékoztatja a Megrendelőt, hogy a megkezdett kezelés az elfogadott Kezelési terv birtokában a kezelőorvos hozzájárulása nélkül nem módosítható.
    3. Szolgáltató tájékoztatja továbbá a Megrendelőt, hogy a kezelésekre történő bejelentkezés legkésőbb a kezelés időpontját 24 órával megelőzően mondható le. Amennyiben az időpont legkésőbb annak kezdetét megelőzően 24 órával nem kerül lemondásra, illetve a Megrendelő nem jelenik meg, vagy 20 percet meghaladó időt késik, köteles 10.000,- Ft rendelkezésre állási díjat megfizetni, ha akadályoztatását hivatalosan igazolni nem tudja.

    Amennyiben ilyen esetben a Szolgáltató anyagokat szerzett be a Páciens részére és a kezelésre az eredeti időpontot követő két héten belül nem kerül sor a Szolgáltató a beszerzett anyagok teljes ellenértékét jogosult kiszámlázni a Páciens részére meghiúsulási kötbérként. A jelen szakasz rendelkezései abban az esetben is alkalmazandóak, ha az adott szolgáltatást a Páciens nevében vagy javára más személy (például hozzátartozó) rendeli meg.

     

    VII. Adatkezelés, adatvédelem, tájékoztatások

    A Szolgáltató a Szolgáltatások teljesítése során a birtokába került személyes adatokat az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény, továbbá az egyéb vonatkozó jogszabályok irányadó rendelkezéseinek megfelelően, kizárólag a szolgáltatások teljesítése céljából kezeli.

    1. A Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató a Megrendelő által megadott és a Megrendelőről az ellátás során rögzített egészségügyi adatokat, személyazonosító adatait az irányadó jogszabályok szerint, az egyéb adatokat üzleti titokként kezelje, nyilvántartsa. Hozzájárul ahhoz is, hogy gyógykezelésének, szájsebészeti beavatkozásainak és fogszabályozásának kizárólagosan orvosi vonatkozású adatait, tapasztalatait a Szolgáltató tudományos, kutatási célokra felhasználja. Egyebekben a külön Adatvédelmi Szabályzatban foglaltak az irányadóak. A mindenkor hatályos Adatvédelmi Szabályzatot az alábbi linken találja (vagy töltheti le): https://dentys.hu/adatvedelmi-tajekoztato/.
    1. A Megrendelő tudomásul veszi, hogy az általa aláírt Fogászati anamnézis lap elnevezésű adatlapon az egészségi állapotáról szolgáltatott adatok, információk a fogorvosi ellátások, gyógykezelések tartalmának megválasztásához szükségesek, úgy nyilatkozik, hogy a szolgáltatott adatok teljes körűek és a kezelések időtartama alatt bekövetkezett változásokról a Szolgáltatót tájékoztatni köteles.
    2. A Megrendelő tudomásul veszi és nem ellenzi, hogy biztonsági okokból a Szolgáltató Rendelőjében biztonsági kamerarendszer működik ezért hang- és képfelvétel készülhet, amely felvételek tartalmát a Szolgáltató szükség esetén kizárólag rendőrhatóságnak jogosult bemutatni. A felvételkészítés során a Szolgáltató a hatályos képrögzítési és adatvédelmi jogszabályokat betartja. A Rendelői Kameraszabályzatot a rendelő várótermében publikusan elérhetővé teszi.
    3. A Megrendelő hozzájárul ahhoz, hogy elérhetőségi adatait a Szolgáltató adatbázisában rögzítse abból a célból, hogy a Szolgáltató a kezelési időpontokról vagy azok esetleges változásairól őt tájékoztassa. A Szolgáltató kötelezettséget vállal arra, hogy a Megrendelő ezen adatait harmadik személyeknek nem adja ki. A Páciens a szolgáltatás igénybevételével elfogadja továbbá a Szolgáltató Adatvédelmi Szabályzatában foglaltakat.
    1. A Szolgáltató a rendelőben jól látható helyen kifüggeszti a betegjogi tájékoztatót, azaz a betegjogi képviselő elérhetőségét.
    2. Szolgáltató az általa okozott kárért köteles helytállni a hatályos polgári jog és a speciális szakmai és felelősségbiztosítási szabályok szerint, a kárfelelősségi kizáró nyilatkozatot a jelen Általános szerződési feltételekben és/vagy az egyes kezelési terveken kell feltüntetni.
    3. A Páciens tudomásul veszi, hogy amennyiben számláját vagy egyéb tartozását a számlán vagy egyéb érvényes iraton feltüntetett esedékesség napjáig nem egyenlíti ki, a Szolgáltató a számlatartozás behajtását egy, az általa ezzel a feladattal megbízott, titoktartásra kötelezett harmadik személlyel is elvégeztetheti.
    4. A Páciens kijelenti és szavatol azért, hogy valamennyi általa, a Szolgáltatónak átadott személyes adatot jogosult volt a Szolgáltató tudomására hozni, az ehhez szükséges valamennyi hozzájárulást beszerezte.

     

    VIII. Egyéb rendelkezések

    1. Megrendelő a Szolgáltatási Szerződés, a Kezelési terv aláírásával (vagy aláírás hiányában, ráutaló magatartással a szolgáltatás Páciens általi igénybevételével) elismeri, hogy jelen ÁSZF rendelkezéseit megismerte, kifogás emelésére kizárólag a kezelés megkezdését megelőzően (akár a kezelés megtagadásával) van mód. A Megrendelő paciens a kezelés engedélyezésével tudomásul veszi, hogy a felek jogviszonyát a jelen ÁSZF és az Egyedi Szolgáltatási Szerződés képezi, és az annak tartalmát nem vitatja.
    2. Jelen ÁSZF és az Egyedi Szolgáltatási Szerződés együttesen tartalmazzák a szerződő felek szerződés megállapodását.
    3. Az ÁSZF-ben és a Szolgáltatási Szerződésben nem szabályozott kérdésekben a magyar jog, különösen a Polgári törvénykönyv, valamint az egészségügyre, az egészségügyi szolgáltatásokra vonatkozó egyéb jogszabályok rendelkezései az irányadók.
    4. A Felek vitájukat békés úton rendezik. Amennyiben az ezzel kapcsolatos tárgyalások nem vezetnek eredményre, úgy a Felek alávetik magukat a Győri Járásbíróság, illetve a Győri Törvényszék illetékességének.
    5. Szolgáltató bármikor jogosult az ÁSZF egyoldalú módosítására.
    6. Jelen ÁSZF általános jelleggel irányadó mindazon kérdésekben, amelyekről a Pacienssel a Szolgáltató egyedi megállapodásban kifejezetten eltérően nem rendelkezik.

    Hatályba lépés: 2021.12.20.

    Kövess minket!

    Stilldesign
    Jooble